donderdag 1 maart 2012

Ik heb het geluk iemand te kennen die prachtige wandelingen uitzet. Nieuwe routes moeten worden nagelopen en zo liepen we vandaag in de buurt van Elp en de Elperstroom. Onderweg zwierven mijn ogen van het ene mooie uitzicht naar het andere. De camera was zo ingesteld dat ik uit de hand kon fotograferen. Dat betekende wel wat ruis en soms was de scherptediepte ook te beperkt. Toch kon ik niet stoppen met fotograferen (alweer...). Al was het maar om de bijzondere sfeer te vangen. Bovenstaande foto bestaat uit vijf opnames die aan elkaar zijn gezet. Hierbij was de camera een slag gedraaid om meer boom erop te krijgen.

In het gebied liggen verschillende vennetjes. Door het windstille weer werden het grote spiegels.

Mijn ogen werden getrokken naar de modderpoel in het veld toen er een paar reeën het bos in sprongen.

Zo maar een paar foto's uit een enorme reeks. Ik moet de rest nog uitzoeken. Het licht was heel mooi vandaag.... en Drenthe heeft bijzonder mooie en lieflijke bossen.

1 opmerking: