woensdag 22 september 2010

Laatst heb ik een quiz gemaakt van macrofoto's van voorwerpen in huis: raad-de-plaat. Sommige zijn soms nog best moeilijk te raden. Enig idee wat dit is? Krijg er zelf wel honger van...

Dit moet een makkie zijn...

En deze?

Ondertussen ben ik in mijn foto's aan het graven naar mooie stereoparen. Dat is erg leuk om te doen. Als je (op je scherm) steeds twee foto's naast elkaar weergeeft, kun je ze er zo uitpikken... mits je langere tijd een beetje scheel kunt kijken zonder hoofdpijn te krijgen. En wanneer je altijd meerdere foto's maakt van hetzelfde onderwerp natuurlijk!

1 opmerking:

  1. tsssss... moeilijk hoor: bij die eerste foto loopt het water mij ook in de mond, maar gok toch dat het geen patatten zijn, maar tandenstokers.... Denk je dat wij die tweede ook in huis hebben? Geen idee nog.... en de laatste foto: een garde, maar ben niet helemaal overtuigd en het zijn macro-foto's hé, dus je moet klein denken ( en ik ben juist gewend om altijd groot te denken haha). Nou, ik ga nog even verder denken: wanneer geef je de eerste hint?

    Susan

    BeantwoordenVerwijderen