zondag 4 maart 2012

Van een wandeling van 12,5 kilometer heb ik 50 foto's overgehouden. En ik had er meer... Wel een beetje van de gekke. Momenteel fotografeer ik veel en mijn ogen staan volledig op de foto-stand. Het grijze weer zorgde voor een eigen sfeer met zachte kleuren en contrasten.

De overige opnames staan in een filmpje. Het formaat heb ik aangepast in de html-code (height=500, width=600). In het balkje onderin zie je een wieltje waarmee je de kwaliteit van de weergave kunt veranderen. Dit wieltje wordt pas zichtbaar als de film loopt! Op 480 of 720 doet hij het goed.


Aan het einde van de route kwamen we over een veld met runderen. Gelukkig liepen ze op gepaste afstand. Later bleek er nog een hele kudde aan te komen.






Ik vind dat het nu wel weer tijd wordt voor macro's! Ik zag al katjes... We zijn hier altijd wat later dan in het midden en zuiden van het land. maar lang kan het toch niet meer duren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten