woensdag 21 maart 2012

Lente!

De laatste foto van bijna 400... ik had de middag van mijn leven bij een vennetje vol met padden. Gewéldig! Ik heb nog nooit zoiets gezien. Op de knieën in de modder. Proberen zo laag mogelijk te komen. Ze waren een beetje schuw maar kwamen daarna weer gauw dichtbij. Soms zelfs té dichtbij voor mijn lens, maar ik genoot. Je moest ook goed opletten waar je je voeten neerzette. Op het pad zag je ze haast niet door hun perfecte schutkleur. Gelukkig sprongen ze altijd net op tijd weg. En nu de mooiste uitzoeken. Het is lente!

2 opmerkingen:

  1. Lente!... heerlijk hè.
    Hij kijkt wel heel verliefd naar je Anita... ;-))
    Pracht foto en ik ben benieuwd naar het vervolg...
    Lieve groetjes van Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Anita,

    Wat een geweldig logje! Bedankt voor je discretie... blij dat je niet al de pikante "parenclub" foto's hebt geupload. En je zal maar al parend platgetrapt worden, das ook naar aan je eind komen..... Maar gelukkig ben jij heel voorzichtig!
    liefs Susan

    BeantwoordenVerwijderen