dinsdag 6 maart 2012

Om het af te leren nog twee panorama's van Frieze Veen. De bovenste bestaat uit twee lagen foto's boven elkaar. Ik denk nu dat ik een hele piet ben in het maken van panorama's, maar de test komt waarschijnlijk bij zonnige wolkenluchten.... We zullen het zien.

Deze is genomen aan de andere kant van het bankje, richting Groningen.

Ik wilde macro's maken maar kon geen nieuwe onderwerpen vinden. Dit mosje staat nog steeds op de bast van de boom waar ook de suikermycena's stonden. Het is heel fijn en iel en doorschijnend. Het steeltje is ongeveer anderhalf centimeter lang. Nog geen idee wat dit is, maar volgens mij geen klauwtjesmos. Het blad is nog fijner.

Vandaag zag ik ook de het eerste bloeiende hoefblad, twee exemplaren maar liefst. Maar waar blijft die zon!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten