zaterdag 16 oktober 2010

Paddestoeltjes met een beetje ruis. Vaak werk ik dat weg met neat image (gratis te downloaden). Hier werd het allemaal wat té gladjes.

En een stereoplaatje voor degenen die scheel kunnen kijken.

De zon kwam er hier net door en nu moet ik kiezen... ga ik de stad in op zoek naar een winterjas of ga ik nu naar buiten? Ik wil namelijk proberen of ik met een pittenzak en de zelfontstpanner scherpere foto's kan maken. Dan kan ik de sluitertijd verlengen zonder dat het plaatje bewogen wordt. Of misschien is het beter om te zeggen: wat doe ik eerst?

1 opmerking:

  1. Hoi Anita,

    En wat is het geworden, jas of pittenzak of toch allebei. Ben gisteren nog even op bomenjacht geweest. Zag hier in de weilanden een paar prachtige bomen, stoppen kon niet altijd vanwege auto's achter me, maar ik weet nu waar ze staan, wie weet rijdt ik er deze week nog even langs.
    Bedankt voor je reactie op het fossil-horloge. Had er meer geschoten, maar deze sprong er echt uit. Leuk omdat dan van jou ook terug te horen.
    groetjes Susan

    BeantwoordenVerwijderen