maandag 18 oktober 2010

Nog eentje dan... nou vooruit: twee! Ook deze heb ik met de pittenzak als statief gefotografeerd. Omdat de achtergrond toch wel wat druk is, is de stereofoto mooier. Maar dat is alleen zichtbaar voor de scheelkijkers onder ons!



Ik heb ontdekt dat je stereoplaatjes rustig kunt spiegelen, zonder links en recht te veranderen. Je ziet dan nog steeds diepte op de goeie manier. En dat begrijp ik niet... Ik had verwacht dat wat nu naar voren komt, dan naar achter staat. Als ik de twee foto's naast elkaar zet is de volgorde namelijk wel van belang. Ik zal wel een denkfout maken en moet hier nog even op puzzelen....

1 opmerking:

  1. "Keep calm and enjoy.. every minute" heeft ook iets van een contradicio inter .... nog wat.. in zich. Maar ik vind hem juist daardoor wel "spannend".
    Internetshoppen, ik doe niet meer anders. Alleen voor de HEMA ga ik nog de stad in, die folder kan ik niet weerstaan....en een goede boekwinkel ook niet...
    Mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen