donderdag 5 mei 2011

Een vrije dag en dus was er tijd voor een fotorondje vanochtend. Genieten.

Doet me denken aan een monnik met een rugzakje.

Alles wat momenteel vliegt ziet er puntgaaf uit. Zelfs de strontvlieg mag gezien worden.

Drie van mijn favoriete elementen bij elkaar: een krul, een drup en tegenlicht.

De wilg heeft zijn taak bijna volbracht. Mooie krulzaadjes...



Dit moet een vergeet-mij-nietje zijn.

Alhoewel... dat ene bloempje 'klopt niet'. Veel te groot.



Ook naar deze langpoot kan ik met plezier kijken, terwijl ik er normaal een beetje van griezel.

En op de valreep nog een juffertje!

Net toen ik de belichting goed had ingesteld kwam ze naar me toe lopen en liet zich uitgebreid aanhalen. Stilzitten en even po(e)seren was er niet bij... maar deze foto is toch nog aardig gelukt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten