zaterdag 19 maart 2011

Om half negen ging ik vanochtend op pad. Voordat de zon er hier doorkwam was het erg mistig. Er zat zelfs rijp op de takken.

Net als vorig jaar moest ik even een foto maken van deze blaadjes. Maar wat is het eigenlijk? Het ging natuurlijk om de druppels...

Er drupte zoveel (smelt)water van de bomen dat het leek alsof het lichtjes regende.

Mos met druppels, dat is zeldzaam. Terwijl ik dit probeerde te fotograferen begon de batterij van mijn toestel te knipperen. Bijna leeg, terwijl ik hem net had opgeladen! Toen bleek mijn andere batterij ook grotendeels leeg te zijn. Gelukkig heeft die het nog lang genoeg volgehouden. Ze zijn duidelijk aan vervanging toe.

Even proberen om de achtergrond te vangen in de druppel.

Alles was behangen met pluis van de rietsigaren en fijn spinrag - daar wist de mist wel raad mee.

Hier begint het voorzichtig aan een beetje groen te worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten