zondag 13 maart 2011

In een groep meerkoeten zit er vaak wel eentje die de boel een beetje opjut. Je ziet het aankomen: kop vooruit, de sokken erin en dan maar jagen. Dat levert veel gespetter op en ik mag dat graag zien. Maar dit had ik nog niet gezien!

Ze waren met z'n drieën, waarschijnlijk twee mannetjes en een vrouwtje. Voor mij zien ze er allemaal hetzelfde uit... Het ging er heftig aan toe. Nummer drie hield het nauwlettend in de gaten.

Halverwege vroeg ik me af of mijn toestel wel goed was ingesteld. Dat kon ik nog net een beetje corrigeren voor het gevecht verder ging. Zwart en wit en dan ook nog de zon erop, dat is altijd een lastige combinatie.





Even een adempauze. Als blikken konden doden...

Vooruit, nog een robbertje.

Op een bepaald moment werd het me te gek en ontglipte mij: "Toe nou even, jongens!". Ja, en toen was het gelijk afgelopen.

kortom: de LENTE is begonnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten