zaterdag 8 oktober 2011

Vorig weekend heb ik me helemaal uitgeleefd. Het was zulk prachtig weer! En overal hingen druppeltjes aan. Zelfs een gesneuveld insect krijgt zo iets verstilds. Zou hij verstrikt zijn geraakt in het rag? Het valt me op dat er enorme hoeveelheden rag rondhangen waar geen spin meer naar omkijkt. Een mijnenveld voor rondvliegende insecten, want bijna alles is ermee bedekt. Wij mensen zijn niet de enigen die er een rommeltje van maken. Al is het op mistige ochtenden wel weer een mooi gezicht.

Toevallig kwam ik via via op de fotoblog-website aminus3 terecht en ik denk erover om lid te worden. Al weet ik ook dat actie reactie is en dat er gauw veel tijd in gaat zitten. En het kan verslavend werken, zodat je te lang achter je computer blijft zitten.

De mijne doet het dus nog. Het probleem zit 'm in de communicatie tussen pc en nieuw beeldscherm. Mijn nieuwe beeldscherm beklaagt zich erover dat hij geen signaal krijgt en zegt dan: 'Ik ga weer slapen! Het duurt me te lang.' Gelukkig heb ik mijn oude scherm nog. Die is wat makkelijker in de omgang...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten