woensdag 31 maart 2010

Druppels


1 april 2010 (bijna). Tijd voor iets nieuws! Kramam gaat bloggen.
Mijn passie is macrofotografie. Het liefst ga ik 's ochtendsvroeg op pad voor dauwdruppels en mooi licht. De lente en herfst, zijn mijn seizoenen.
Als alternatief voor een eigen website, wil ik een tijdje gaan bloggen. Kijken hoe het bevalt en of ik wel wat te vertellen heb... Foto's komen er wel, maar een leuk verhaaltje kan zelfs een mislukte foto nog interessant maken. De verwachtingen zijn hooggespannen.... bij mij dan :-)
Allereerst een foto van vorig jaar. Laat precies zien waar ik al jaren voor op de knieƫn lig! Een waterdruppel met een afbeelding van de omgekeerde wereld erin. Deze druppel komt niet van regen of dauw, maar van een spuugbeestje. De larve zit nog veilig verstopt in het schuim. Hoe zoiets kleins zoveel spuug kan produceren... wonderlijk!


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi die reflextie ,spannende foto

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie start voor een fotoblog.

    Een druppelwater kan veel nieuw leven veroorzaken.
    Het spuugbeestje is altijd weer verrassend.
    Vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen