zondag 10 april 2016

Padden

Ik was al een paar keer op onderzoek uit geweest. Op zondag 3 april was het zover. Ze waren kleiner dan in mijn herinnering en zo goed gecamoufleerd! En wat ik ook was vergeten waren de kleine piepgeluidjes.

Het was laat in de middag en de zon begon al te zakken. De padden waren nogal springerig. Ik wilde ze graag tussen het blad fotograferen maar zag ook dat ze soms nog onder blad verscholen zaten. Voorzichtig opereren dus.

Uiteindelijk kon ik een portretje maken van deze twee padden die nog een beetje wilden poseren. Dat moet het zijn voor dit jaar!

Langs de waterkant stond speenkruid. Misschien lukt het nog om daar wat leuks van te maken. Het is in deze periode net een snoepwinkel, je weet niet waar je moet beginnen.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi zacht licht heb je bij de padden, vooral de eerste twee vind ik echt fantastisch. Het speenkruid mag er trouwens ook zijn.
    Veel plezier nog in je snoepwinkel!

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi die setting bij de padden en dito licht! Fraai! Gr. John

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,
    Het zijn net buitenaardse wezens die padden... :-)))))
    Mooi hoe jij ze gevangen hebt en je Speenkruid mag er ook zijn!!
    Lieve groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen